Dos observaciones. Two observations.

Dos observaciones: Hay más diversidad económica en L'Antigua de lo que esperaba. He visto algunos casos extremos de pobreza. Pero también hay signos de prosperidad. Antigua está llena de pequeñas empresas y tiendas.

Los lugareños son muy cortés. Yo Misa concelebrada en la actualidad Española. El pastor me presentó a la gente. Muchas personas me dieron la bienvenida después de la Misa. La Misa fue solamente una habitación permanente. Tienen misas casi cada hora sobre la hora el domingo.

Señor, ayúdanos a desear para conformar nuestra vida a tus caminos.

Two observations: There is more economic diversity in L'Antigua than I expected. I've seen some extreme cases of poverty. But there are also signs of prosperity. Antigua is full of small businesses and stores.


Locals are very courteous. I concelebrated Mass in Spanish today. The pastor introduced me and many people welcomed me after Mass. Mass was standing room only. They have Masses almost every hour on the hour on Sunday. 


Lord, help us to desire to conform our lives to Your ways. 

Comments

Popular posts from this blog

First Blog in a Long, Long Time. But a New Papal Encyclical is a Worthy Occasion to Write

Did the Blessed Virgin Mary See the Resurrected Jesus?

When Vaccination Is An Act of Charity